Informació del servei de menjador curs 2019/20

INFORMACIÓ IMPORTANT DE L’INICI DE CURS 2019/20

El servei del menjador ho gestiona una empresa externa – ALIMENT ART -, per tant des de l’AMPA no sóm responsables ni gestionem el servei. Una de les coses que fem és traslladar l’ informació que ens fa arribar la coordinadora del menjador ( Susana ) i que posem a la vostra disposició.

Contactes servei menjador

Si necessiteu més informació us aconsellem que us poseu en contacte amb la coordinadora Susana.

  • telf : 661 71 02 13
  • correu electrònic:  menjadormasclariana@gmail.com.
  • Web de la empresa Aliment Art, cal entrar amb el codis: usuari: MASCLARIANA  password: ARTI

 

Des del menjador ens informen que aquells alumnes que no s’hagin donat d’alta al menjador han de portar document fitxa d’inscripció al menjador que poden demanar a secretaria de l’escola o bé també clickant a INSCRIPCIÓ MAS CLARIANA

Aquells alumnes que ja van entregar la fitxa el darrer curs, han d’emplenar i entregar altre document de continuïtat al servei del menjador per al curs vigent, el document es pot demanar a secretaria de l’escola.

Des del menjador ens informen que el MATERIAL QUE CAL PORTAR  és:

Per P4, P5 i  i per primària :

• Raspall de dents
• Pasta de dents
• sabó de mans ( 1 per trimestre )
• Caixa de mocadors ( 1 por trimestre )

i P3 :
• Pitet
• llençolet
• Raspall de dents
• Pasta de dents
• Tovalloletes ( 1 por trimestre)
• Una bossa amn roba de recanvi.
• I una bossa d’anses per retornar els divendres el pitet i el llençolet.

Comunicació amb el menjador

El telèfon de la Susana, la coordinadora de menjador, és el 661 710 213. S’ha d’enviar whatsapp a aquest número abans de les 10:00h per a:

– Avisar d’un canvi quant a l’ús del menjador (quan un usuari esporàdic s’ha de quedar a dinar, o quan un usuari regular no es quedarà)

– Avisar quan hem de recollir els infants en horari de menjador (en aquest cas s’ha d’especificar l’hora i la persona que els recollirà)

Al·lèrgies/intoleràncies

En cas que algun dels infants sigui al·lèrgic o intolerant a algun aliment, el menjador necessita un informe mèdic anual on apareguin aquests aliments, els símptomes, i el protocol d’actuació. En cas de no tenir aquesta informació, l’empresa no se’n farà responsable.