GIMNÀSTICA ARTÍSTICA

IMPORTANT !!** Malauradament,  la professora de gimnàstica artística aquest dimecres  ens va comunicar la seva indisposició per a realitzar l’activitat extraescolar de gimnàstica artística en aquest primer trimestre, per tant en aquests pocs dies ens ha estat impossible trobar un altre professional que pugui realitzar l’activitat extraescolar amb les majors garanties.

En quant puguem oferir l’activitat us informarem, disculpeu les molèsties.

____________________________________________________________

L’activitat de gimnàstica artística està organitzada a la nostra escola per Claudia Carmona. A continuació ens fa una explicació de la seva activitat:


Iniciación a la gimnasia artística:

Es una actividad dirigida a las nenas que les guste hacer gimnasia con contenidos acrobáticos tales como: rueda lateral, pino, puente, flic frac, etc.  y contenidos gimnásticos como: desplazamientos, saltos, giros, equilibrios,ondas  etc.

Esta modalidad deportiva es una mezcla de ejercicios de educación física y preparación para otros deportes de base, en el cual se trabaja el desarrollo de la fuerza, resistencia, flexibilidad y velocidad.

El objetivo principal en el deporte de gimnasia artística es el conocimiento de su cuerpo, estimulando el desarrollo de la psicomotricidad a través del movimiento y el juego.

– Fomentar el trabajo en equipo, incorporar hábitos saludables y valores, tener una actitud y un comportamiento positivo.

– Incentivar el esfuerzo personal, generar inquietudes y motivar a la competencia sana.

– Educar físicamente a través del movimiento y el juego.


I finalment, un tast del que les nenes acaben fent a aquesta activitat:

Video exhibició 2016/17