Forma de pagament única via telèmàtica – Plataforma AMPASOFT

PAGAMENT DE LA QUOTA CURS 2020/21 i CALENDARI ESCOLAR

El pagament de la quota de l’AMPA del curs 2020/21 s’ha de realitzar com es va fer el darrer curs, per via telemàtica a través de la Plataforma AMPASOFT

  • A partir del dia 1 de setembre es podrà fer el pagament de 30€ anuals/família.  *És molt important fer el pagament abans que comencin els serveis d’acollida i activitats extraescolars per tal s’apliquin els descomptes com a socis.

En aquí teniu unes breus instruccions per a fer efectiu el pagament:

  1. Cal entrar a la Plataforma AMPASOFT , obrir amb el vostre usuari i contrassenya.
  2. Clickar i seleccionar curs 2020-21, que està situat a la part superior de la pàgina

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es screenshot_2020-08-05-ampasoft.png

3. A la part esquerre, clickar en associats i seleccionar famílies

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es screenshot_2020-08-05-ampasoft1-1.png

4. Clickar a la lupa i us sortirà el pagament de la quota. Per a fer efectiu el pagament, cal obrir la pestanya de  pagaments TPV i clickar en pagament amb targeta.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es screenshot_2020-08-05-ampasoft2-1.png

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es screenshot_2020-08-05-ampasoft3.png

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es screenshot_2020-08-05-ampasoft4.png

Us avancem  el calendari escolar del proper curs, comunicat a la darrera assemblea telemàtica del 31 de juliol.

  • Període de pagament de les activitats extraescolars del I trimestre serà del  14/09 al 21/09
  • Període de pagament de les activitats extraescolars del II trimestre serà del  07/12 al 17/12
  • Període de pagament de les activitats extraescolars del III trimestre serà del  15/03 al 22/03

A l’assemblea vam avançar les possibles mesures de prevenció i higiene del COVID19 respecte a la realització de les activitats extraescolars i acollida,i per la qual, des de l’AMPA:

– Hem sol·licitat nous espais a l’escola per poder  fer l’acollida amb limitació d’aforament i l’ús obligatori de mascareta ja que no serà un grup estable.

-Hem sol·licitat formalment als proveïdors de les extraescolars i com a condició indispensable per continuar l’activitat en aquest curs , que  han de fer ús i compliment d’un protocol de prevenció i higiene de la COVID19, en les diferents activitats extraescolars i servei d’acollida.

– Hem aprovat una part del pressupost que es destinarà a proveïr als alumnes de l’escola, de material de prevenció i higiene com mascaretes, gels hidroalcohòlics, productes desinfectants, termòmetres i altres que no proveeix Ensenyament i que, hem valorat que no pot faltar per tots/es els/les alumnes de l’escola.

ATENCIÓ: Recordar a les famílies que han d’emplenar i actualitzar les dades a la Plataforma, hem detectat que encara hi ha famílies que tenen pendent el cobrament del retorn de les activitats extraescolars del darrer curs, perquè encara no han introduït el número de compte a la Plataforma.

A causa de l’excepcionalitat de la situació del COVID19, l’AMPA necessitem que les famílies compliu els plaços establerts per a poder oferir un servei de qualitat tenint en compte l’increment de la feina afegida per la situació actual.  Recordeu que només un 4% de famílies de l’escola,  som els que estem a la Junta i tirem endavant la feina.

Moltes gràcies a tothom qui va assistir a l’assemblea i van aportar les seves idees, desitgem que aquest curs més famílies  s’animeu a formar part de l’AMPA.

____________________________________________________________________

CURS 2019-20

Des de l’AMPA Mas Clariana us volem informar que aquest curs 2019/20 comptarem amb la tecnologia més avançada per a la organització i gestió de l’AMPA. Ja us ho vam avançar el darrer curs però ara ja ho hem pogut posar en marxa.

Ampasoft és una plataforma informàtica per gestionar el dia a dia de la nostra AMPA de manera segura i senzilla. És una eina que la seva funció principal és facilitar tràmits i gestions dels serveis que organitza l’AMPA de forma àgil, ràpida i segura. L’usuari i la contrasenya permeten consultar, modificar  les dades, fer gestions i pagaments a través de l’ordinador, la tauleta o el mòbil.

A mode d’avantatges us anomenarem d’algunes:

  • Es poden gestionar les dades personals de manera privada i segura. Ampasoft gaudeix de mecanismes de seguretat de la informació i compleix la normativa per a la protecció de dades.
  • Les dades es poden actualitzar en qualsevol moment i són confidencials. Per actualitzar les dades no cal anar a l’oficina ni fer cap formulari.
  • Cada família pot saber en qualsevol moment si ha fet els pagaments, pagaments pendents, es generen avisos personalitzats, etc.
  • Les inscripcions a les activitats extraescolars s’inicien el mateix dia i a la mateixa hora de forma telemàtica per a tothom. Els pagaments es poden fer per TPV o per domiciliació bancària.
  • És una forma ràpida i efectiva de portar un control del servei d’acollida esporàdica en moments d’urgència i el control del seu pagament.
  • Es poden publicar notícies, realitzar avisos massius dels pagaments o altres qüestions importants, publicacions, agenda, etc.

Per poder gaudir de tots els avantatges és necessari que les famílies estiguin donades d’alta a la Plataforma. Des de l’AMPA ja ho hem fet a les famílies sòcies!! 😃

En els primers dies de setembre de 2019, rebreu un correu de la Plataforma AMPASOFT en el qual us apareixerà un enllaç que heu de clickar. Per mitjà del correu electrònic que va facilitar la família i la contrassenya que posis en aquell moment, podràs tenir accés a la Plataforma. És important quan entreu,  revisar les dades i emplenar aquelles més específiques ( canvis de dades, nº de compte, al·lèrgies, observacions a tenir en compte, etc. )

Ull !! En el mateix espai familiar podreu veure l’apartat de drets d’imatge, és important que ho tingueu en compte

Coses importants a tenir en compte:

  •  Tots els serveis de l’AMPA com acollida i activitats extraescolars requereixen el pagament de l’assegurança obligatòria per nen. Si no es paga l’assegurança no es podrà accedir a l’acollida ni a les activitats extraescolars.
  • Els tiquets d’acollida esporàdica desapareixen, el pagament serà domiciliat si es vol fer servir el servei d’acollida esporàdic. A final de mes es farà el pagament de la suma total de  l’acollida esporàdica i es pagarà per domiciliació bancària. És important posar el nº de compte al vostre espai de dades bancàries.
  • La roba també es pot pagar via telemàtica, tanmateix la recollida s’haurà de fer en horari d’oficina o bé es poden buscar altres alternatives entre tots. Podeu fer la compra de la roba ara i fer la recollida en horari habitual de l’AMPA quan comenci l’escola.
  • Pel que fa a l’agenda, ja sabeu que és gratuïta pels socis/es. Quan comenci el curs,  anirem repartint-les a mida que tinguem les altes i noves renovacions dels socis/es.
  • Pel que fa a les famílies no sòcies, hauran de pagar un import de 6€/agenda i venir-la a recollir en horari d’oficina.
  • A partir del dia 6 de setembre es podrà fer el pagament de les diferents modalitats del servei d’acollida mensual o trimestral. Mireu preus i modalitat aquí
  • El termini d’inscripció de les activitats extraescolars comença el 16 de setembre i finalitza el 22/09. La inscripció es farà per ordre d’arribada i s’haurà de fer el pagament de l’assegurança per nen/a. En cas que hagis fet el pagament de l’assegurança en acollida no cal que tornis a pagar l’assegurança.
    Si no es fa el pagament de l’assegurança obligatòria no s’acceptarà la inscripció a l’acollida o activitats extraescolars.

Totes les dades seran tractades de manera confidencial i segons la nova normativa europea de llei de protecció de dades.

Cada família  és responsable d’emplenar i actualitzar les seves dades i només la família pot accedir a les seves dades.